THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES

Wednesday, January 27, 2010

Positif or Negatif?

Salam..


ntahlah mcm mana nk mulakan...tapi dalam hatiku sentiasa berdoa agar semua ini menjadi kenyataan....

'Ya ALLAH...kau kurniakanlah aku zuriat yang terbaik dan permudahkanlah aku menjalaninya....amiiiin'

period dah lambt hampir seminggu...simptom2 hamil aku dah dapat rasa..nk buat upt aku rasa terlalu awal....arrrrrgggghhhh,,,mcm mana nee?aku rahsiakan sume nie dr suamiku dgn harapan bila semua nie jd kenyataan..aku nak bg dia kejutan...xdapat bayangkan betapa bahagianya kami nanti bila dpt berita gembira ne....

aku nak amik masa lagi 1week...then nk wat upt! n how is it haaa? bercampur2 perasaan aku skrg neee....hmmmmm.mudahan2 tuhan kabulkan doaku..

1 comments:

YANTY said...

alhamdulillah...28jan10 g jumpa doc.check upt ada 2line tp lg 1 line blur...tp doc ckp maybe ada..gembira tak terkata aku dbuatnyer...kali ne aku nak jaga elok2 n wat yang terbaik!